Mutiara Kata

|Bermusafirlah di atas muka bumi ini untuk melihat keagungan Tuhan hatta perlu melancong ke tempat 2 yang bersejarah sebagai pentarbiahan fikir|

Nov 25, 2007

:: BowLing Time ::

Yeahh..br td kami g main bowling...dah lama sgt tak pegang bola bowling nih..sejak kedai bukak nih..huiii..amat2 lah cbuk..hehhe..(amat, cbuk ker yer)..hehhe...yg ada amat, rinto, moque, izan ngan sal..nak dijadikan cerita kwn kami ni si sal br dpt lesen..so dialah menjd mangsa oleh tuan kereta (izan) suh bwk kereta memadangkan kami ni semua xde lesen..hahha..

Terasa jauh nak g OU (one utama) tu..walaupun mmg jauh la jgk..hahhaa..mmg..mmg mendebarkan jiwa, perasaan, hati dan apa2 yg melibatkan diri ..haha..yelah..bwk kereta dah mcm kancil gelong..kekiri..kekanan...selamat la ade chip JPJ sebelah dia..hahhaa...klu tak abis lah..

but sal...ok lah tu..ko dah bwk kete tu smpi OU pun..hehe..cme nak naik parking atas tu la ko tak yakin lg..xper..pelan2..hehhe..gud job!! kami caya sama lu..HIDUP SAL..!!!yeahh...ahaa..Yg paling sian Zali la..dtg2 Ou jerk kami dah habis main..hehhe..sorry beb..tak psl2 rugi sengget tuk parking..hehehe...

So balik main bowling td lepak dlu minum kat uptown lama..ada la sekali ijan ngan jai membe si rinto nih..layan2 borak2..dah pukul lewat..hahaa..pukul lewat ye tak..poie laie..balik kedai sbb zali nih nak on air dah..ahaks..

so pd sape2 yg ade internet..layanlah radio on line nih... http://mike-rico.info/

huarghh..ahh..ngantuk banget sih..aku nak tido dlu.. C ya soon..ZZZzzzzzZZZzzzz

Nov 12, 2007

:: ZiaraH Umi di KeRAmaT ::

Hari jumaat ari tu planing ngan nak g umah umi ari ahad..so ml td kitorg pun g lah..dah pukul 1030 mlm lak tu..xperlah..pegi jerk..nnti klu tak pegi mlm tu, tak tau tahun bila pulak nak menjengah ke umh umi tu..yg pegi tu lah, yg ada muka kat pic bwh tu..tu lah dia..yg asalnya dr grup tha little mermaid..eh..bukan..tha little DRAGON..huhuhu..ganas seh nama team kami..ok lah umi sihat..semua sihat..alhmdulillah...borak punye borak ngan umi dah kul 1230mlm..so poie laie, xkan lah nak duk smpi pagi kan..balikkk la..hahaha...


>> rambo with umi..


>> kenyang ke weih...pandang x semenggah jerr..


>> tu kan..jmpe umi setahun sekali jerk..


>> peace to all...


>> korang tgk ape la neh..umi ckp belah cni..bkn cna...


>> amat apsal tu..??tgn rinto kat mner tu..astaga korang neh..


>> danger mendgr dgn kusyuk sekali apa yg dikatakan
oleh rambo tu...

:: ZoNe PC Tecknologies ::

Yeahh..akhirnya setup kedai dibahagian dlm sudah selesai..tp tido still kat cni jgk..bilik ade tp xnak guna..ape ntah diorg neh..kah..kah..kira ok la neh..ade meja kom..ade meja tuk repair hendset..tp si rinto nih aku tak paham..dah ade meja tuk repair pon pun dia still lg nak guna meja komputer dia tu..bak kata org tua2..mkn,mnum,main semua kat ctu..hahaha..








>> setting kabel telefon ke bang....







>> kan dah ok line tu..bgus dok ada cik amat neh..






>> pandai ke repair tu man..lain jdnyer kang..








>> proses membuat deco kedai..master la nih...








>> gunting2..jgn x gunting....








>> apa la yg rinto neh buat..???herm..sian budok nih..









>> cuba teka mana satu tangan ngan kaki amat n rinto...






>> boleh sye bantu encik???ni tempat pusat khidmat pelanggan..hahaha..

>> arial apa pulak atas tu??

Nov 9, 2007

:: KenDuRi Doa SeLamaT ::

Alhamdulillah...syukur ke hadrat ilahi kerana semalam telah selamat jua akhirnya diadakan majlis kenduri doa selamat di rumah rinto..korang msti nak tau kenduri tuk apa kan..kan..kenduri ni sempena rinto yg akan berkhatan..berkhatan???bukan lah...ia bersempena kedai baru amat n rinto yg akan dibuka tak lama lg..nama kedai dia...ZONE PC TECHNOLOGIES..ok lah..


kenduri tu pun x wat gempak2 pun..hanya jemput ahli keluarga n tok imam jerk..budak2 yg dtg pun bpe jerk..burn anak pak bakar, kamal, jai, man, aki, aku, pogie, danger n tuan kedai of course..hahaha..baget2 kul 730 la start..sekali owner kdai pun dtg lmbt..hahha.amik ko..kul 8 br start..apo la punye owner..nak tau saper..sapo laie, amat ATB la..huhuhu..jgn maree...

semoga perniagaan yg akan dijalankan success selalu...ngan kwn2 harga kwn2 ye lah tak..???huhuhu...igt lah bahawa kita budak kampung..hahahaha....

so tgk lah pic yg aku upload neh.maleh nak upload..hahaa..klu nak tgk lg g bukak fotopages aku..ahaks..





















Nov 8, 2007

Hubungi Kami


KBK Adventure Club
No 2909 Jln Paya Jaras Hilir
47000 Sg Buloh
Selangor Darul Ehsan

Email : mohdrizalyusop@gmail.com
Web : http://kbkcrew.ning.com

:: UnDeR ConStruCtiON ::


>>org bulu lebat...kah..kah..


>>adik beradik kuang..ahahha...walau dimana shj..ahaks..


>>amat tgh main solitare...bukan buat keje...



>> yeye jerk bekejer tuh..ahaks..








>>tgh siapkan meja batu...








>>meja batu yg dah hampir siap...

>>lap tingkap ye bang..buleh tulun??

Nov 7, 2007

:: KiSah Di HaRi Raya 2007 ::

video

ni video apa la nih..hehehe..so korang yg ada dlm pembikinan video ni di ucapkan trimas byk..hahaha...cam wat filem pulak...ahaks..

>>check it out tha video..

:: New PC Centre ::

Yeahh..2day is wed..2morow public holiday..happy deepavali danger..ahakss..just jokes..heheh..now we hv a new 'pot'.wat pot???haha..i dun know wat means pot..ala,pot lepak la..hehe..but coming soon la..not now..asyik2 lepak paktam..x paktam takwa..x takwa g cc...huhuhu...

when i go back home yesterdy, i drop in at kedai amat..wat their shop name???amat pc tecknologies..i guess la..wat the ood name..hahaha...u knw amat??hehe..he's nickname...ATB..haha..u knw wat means ATB..ask amat la..n on that time, he smack u ..hahaha..danger n her new girls..n rinto already at kedai..still during his works..setup their kedai..i lepak2 for a short time..n go backhome..nothing i can help..all already settled..so who hv a problm abut pc, network or wat ever abut pc problm la,come 2 kedai amat..sure canteekkk n baeekkk punyer servis lor...hehehe.promote2..

later i will upload some pic abut that kedai..but under construction la..ok..c ya...

Nov 6, 2007

:: Welcome :: Selamat Datang :: Ahlan WaSahlan ::

Yeahh..hahaha..aku pun tak tau kenapa boleh terciptanya blog nih..tapi mungkin untuk tatapan dan kenangan dimasa tua kot..hahaha..aku introduce la skit tentang blog nih..seumpama diari la lebih kurang..tp disebabkan budak2 kampung ni semua dah tau pakai komputer dan internet, maka diari ni pun dipost kedlm internet..haha..kekurangan dia, semua org boleh baca klu tau url dia kan..kan...so mmg untuk dibaca pun bende alah nih...

Cerita budak2 kampung...ermm.gabungan cerita dan kisah dari kwn2 aku yg terdekat..budak2 kg kubu gajah,paya jaras,kuang, kundang, bandar baru...ha.ni lah komuniti yg sentiasa ada bersama aku ..klu nak tgk sapo lah diorg nih..tgk kat sebelah tu..ada muka2 diorg..hahaha..(hensem n cun beb)..hahaha...so klu nak tau xtvt kami...

check it out tis blogger alwyszz!!!!!
babaiiii....adiosszz..