Mutiara Kata

|Bermusafirlah di atas muka bumi ini untuk melihat keagungan Tuhan hatta perlu melancong ke tempat 2 yang bersejarah sebagai pentarbiahan fikir|

May 21, 2008

:: MengGaNaS KemBaLi ::

Salam..ahaks..wahh..sudah lama blog ini tidak di "update"..Last bulan 12/2007..Sekarang bulan 5/2008..muahahhaa...salahkan zali sebab dia wat web tuk kamibudakkampung.tk, tetapi tak active..reramai pukul dia..pulaukan dia..ekekeke...

Setelah sibuk semuanya termasuk aku..Macamana tak ter"update", yg boleh accsess blog ni aku sorang jerk..tu pun berejam jugak aku nak igt balik username n password blog ni..huhuhu..herm, lepas ini aku nak bg zali atau amat atau rinto tau user tuk blog nih, so diorg boleh lah update apa yg patut dlm ni..nak harap bebudak lain..SAL, lagi lah..muahaha...nama pun budak kampung...ekekeke...

Terlalu banyak aktiviti yang telah dilakukan sepanjang 2008 ini dari bulan (Januari - Mei) sekarang ni. Aku nak cerita satu persatu pun boleh berbelit jari aku nak taip kan..so aku simpulkan disini sudah ye tak..So pandai2 lah..yang lepas biarlah lepas..yang baru akan mendatang..

Nantikan KAMI BUDAK KAMPUNG menyerang GUNUNG DATUK!!!!

0 comments: